Zasady ochrony prywatności na 4home.cz

4home.pl dostosowujemy do Ciebie. Na podstawie Twojego zachowania na stronie używamy plików cookies w celu personalizacji jej zawartości oraz wyświetlania odpowiednich ofert i produktów. Klikając przycisk „Rozumiem”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies do wyświetlania ukierunkowanych reklam w sieciach reklamowych na innych stronach internetowych. Możesz dostosować personalizację i reklamy ukierunkowane w dowolnym momencie w Ustawieniach prywatności

Zwrot towaru (Odstąpienie od umowy kupna)

Jak postępować w przypadku odstąpienia od umowy

  • Odstąpienia od umowy kupna dokonuje osoba zamawiająca towar w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Prosimy o podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w celu szybkiego kontaktu w przypadku ewentualnych niejasności.
  • Aby odstąpić od umowy, najlepiej skorzystaj z formularza on-line, który jest dostępny po zalogowaniu się na swoje konto w szczególe każdego zamówienia (zakładka „Moje zamówienia“). Formularz pojawi się po wyborze Zwrot towaru (Odstąpienie). Formularz posiada już wszystkie potrzebne informacje z zamówienia. Po wybraniu tej opcji natychmiast wyślemy do Ciebie potwierdzenie zgłoszenia odstąpienia od umowy.
  • Jeżeli nie chcesz zalogować się, możesz pobrać ten formularz, który należy wydrukować i wypełnić ręcznie.
  • Towar wyślij Pocztą Polską najpóźniej do 14 dni kalendarzowych od odebrania przesyłki lub wysłania powiadomienia o odstąpieniu na adres 4home – REKLAMACJE, UP14 Jelenia Góra, Sygietyńskiego 8, 58-508 Jelenia Góra.
  • Do paczki włóż również wydruk formularza Odstąpienie od umowy, ewentualnie dołącz prosty list z potrzebnymi danymi. Zawsze zaznacz preferowany sposób realizacji odstąpienia od umowy (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
  • Towar zwróć w stanie niezniszczonym i niewykazującym śladów użycia, w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu. W przeciwnym razie sprzedawca ma prawo do obniżenia wartości zwróconego towaru w ramach kompensacji za zużycie (np. uszkodzone opakowanie, brakujące akcesoria, zadrapania, brudny towar, naklejony adres bezpośrednio na opakowaniu itp.).
  • Paczkę wyślij jako przesyłkę poleconą. Potwierdzenie nadania zachowaj jako dowód o wysyłce. Nie wysyłaj paczki za pobraniem. W ten sposób wysłana paczka nie zostanie odebrana.
  • Adres do zwrotu:
    4home - REKLAMACJE
    UP14 Jelenia Góra
    Sygietyńskiego 8
    58-508 Jelenia Góra
  • Dział Obsługi Klienta:

Realizacja odstąpienia od umowy kupna

  • Realizacja przebiega w możliwie najkrótszym czasie, najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odstąpienia od umowy. Prosimy pamiętać, że nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy przed dostarczeniem do nas towaru lub przekazaniem potwierdzenia o jego wysłaniu.
  • W przypadku odstąpienia od umowy w formie wniosku o wymianę, nowy towar zostanie wysłany na nasz koszt.
  • W przypadku wniosku o zwrot pieniędzy, zwrot jest dokonywany za pomocą przelewu bankowego lub na żądanie przekazem pocztowym. 4home zwraca w takim przypadku również koszty dostawy pierwotnej przesyłki z 4home do klienta. Koszty za wysyłkę towaru przez klienta do 4home ponosi klient.
action banner
feedback
NEWSLETTER
WASZA OPINIA

Nie przegap naszych nowości i specjalnych ofert.

Zarejestruj się na na otrzymywanie naszego newslettera a o wszystkim dowiesz się pierwszy.

Wyraź swoją opinię!

Zamknąć