Zasady ochrony prywatności na 4home.pl

4home.pl dostosowujemy do Ciebie. Na podstawie Twojego zachowania na stronie używamy plików cookies w celu personalizacji jej zawartości oraz wyświetlania odpowiednich ofert i produktów. Klikając przycisk „Rozumiem”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies do wyświetlania ukierunkowanych reklam w sieciach reklamowych na innych stronach internetowych. Możesz dostosować personalizację i reklamy ukierunkowane w dowolnym momencie w Ustawieniach prywatności
Niniejsze strony internetowe wykorzystują pliki cookie. Więcej informacji tutaj.

Kontakt 0 Ulubione Zaloguj Koszyk

Podgląd koszyka

W celu wysyłki GRATIS, dokonaj jeszcze zakupów za 499,00 zł
Twój koszyk jest pusty…

Sposoby i koszty transportu

  • Przy zamówieniu powyżej 499 zł DARMOWA DOSTAWA z Pocztą Polską i Paczkomatami 24/7.
  • Koszty wysyłki są zawsze obliczane indywidualnie do każdego zamówienia, dzięki czemu możemy zaoferować najlepszą i najuczciwszą cenę. Bierzemy pod uwagę wagę produktów i wymiary końcowych materiałów opakowaniowych.
  • Ponad 40 000 punktów odbioru.
  • Specjalny transport przesyłek ponadgabarytowych.

Doręczenie na adres

Poczta Polska, Kurier48

Pocztex Kurier

Gratis lub od 16,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W dniu wysłania paczki odbiorca zostanie powiadomiony o numerze nadania oraz kwocie pobrania – w przypadku płatności przy odbiorze.
  • Przesyłki nadawane w ramach usługi Pocztex Serwis Kurier są dostarczane w ciągu 48 godzin, licząc od drugiego dnia roboczego od nadania.
  • Możliwość dostarczenia przesyłek o wadze do 30 kg.
  • Płatność za pobraniem w formie płatności gotówkowej lub bezgotówkowo – wygodne i bezpieczne rozwiązanie z wykorzystaniem terminala do płatności zbliżeniowych.
  • Kurier pocztowy podejmie jedną próbę doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności odbiorcy pozostawi awizo z informacją o próbie doręczenia i odbiorze w placówce w okresie 7 dni.
  • Nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
  • Status przesyłki można sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek - Tracking
InPost - doręczenie do domu

InPost - Kurier 24

Gratis lub od 16,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W dniu wysłania przesyłki zostaniesz poinformowany o jej numerze, dacie dostawy i kwocie pobrania w przypadku płatności u kuriera.
  • Przesyłki wysyłane przez Inpost dostarczamy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania w godzinach 8.00 - 17.00. Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki.
  • Możliwość płatności kartą płatniczą za pobranie u kuriera.
  • Status przesyłki można sprawdzić na stronie Znajdź przesyłkę.
DPD

DPD - Classic 24

Gratis lub od 16,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania i dacie dostawy.
  • Przesyłki nadawane przez DPD dostarczamy w ciągu 2 dni roboczych w godzinach od 8-18. Kurierzy DPD podejmują 2 próby doręczenia przesyłki.
  • W dzień dostarczenia jest wysyłany SMS z informacją o dostawie.
  • W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu
  • Status przesyłki można sprawdzić na stronie Zlokalizuj przesyłkę
DHL

DHL

Gratis lub od 18,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera.
  • Możliwość dostarczenia przesyłek o wadze do 31,5 kg i/lub ich sumy wymiarów (długość + szerokość + wysokość) nie przekracza 300 cm.
  • Otrzymasz wiadomości SMS od kuriera: jedną w dniu nadania paczki, oraz drugą w dniu dostawy. W przypadku podania adresu e-mail otrzymasz wiadomości e-mail od DHL: w dniu, kiedy przesyłka zostanie wysłana (zeskanowana), dzień przed planowanym dostarczeniem przesyłki, oraz potwierdzenie odbioru przesyłki.
  • Jeśli kurier Cię nie zastanie, zostawi awizo, a przesyłkę doręczy do punktu DHL POP w najbliższej okolicy, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 2 kolejne dni kalendarzowe lub do konkretnie wskazanego na awizo punktu POP (np. ciężka paczka). Jeśli nie odbierzesz przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć przesyłkę. Przez 2 dni kalendarzowe po drugiej nieudanej próbie doręczenia, będzie można odebrać przesyłkę w DHL POP. Adres również będzie na awizo. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.

Odbiór w punkcie

Paczkomaty 24/7

InPost - Paczkomaty 24/7

Gratis lub od 12,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • Paczkomaty to samoobsługowe punkty odbioru przesyłek dostępne całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
  • W dniu wysłania paczki zostaniesz poinformowany o numerze nadania i dacie dostawy.
  • Przesyłki nadawane przez Paczkomaty 24/7 InPost są dostarczane w ciągu 2 dni roboczych.
  • O dotarciu paczki do paczkomatu zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em.
  • W celu odebrania paczki należy wprowadzić w paczkomacie swój nr telefonu komórkowego oraz kod otrzymany SMS-em.
  • Masz 48 godzin na odbiór paczki. Po tym okresie zostanie ona przekierowana do najbliższego oddziału Inpost i będzie czekać na Ciebie kolejnych 10 dni.
  • Płatność za pobraniem tylko kartą.
  • W przypadku nieodebrania przesyłka zostanie zwrócona do naszego magazynu.
Pocztex Odbiór w PUKNCIE

Pocztex Odbiór w PUKNCIE

Gratis lub od 12,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W dniu przekazania paczki do kuriera odbiorca zostanie powiadomiony o numerze nadania oraz kwocie pobrania – w przypadku płatności przy odbiorze (placówki pocztowe).
  • Przesyłki nadawane w ramach usługi Pocztex Odbiór w pukcie są dostarczane w ciągu 48 godzin, licząc od drugiego dnia roboczego od nadania.
  • Możliwość dostarczenia przesyłek o wadze do 20 kg.
  • W punktach odbioru (placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruch) przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie odbiorca otrzyma jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru.
  • W automatach pocztowych (w placówkach pocztowych i marketach Biedronka) przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie czeka kolejne 4 dni w pobliskiej placówki pocztowej, do której zostaje przekierowana.
  • Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
  • Status przesyłki można sprawdzić na stronie Śledzenie przesyłek - Tracking.

Przesyłki ponadgabarytowe

Gebrüder Weiss

Gebrüder Weiss

od 171,49 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • Do transportu bardzo dużych towarów oraz przesyłek o wadze powyżej 50 kg używamy wyłącznie przewoźnika Gebrüder Weiss.
  • W dniu załadunku otrzymasz powiadomienie z informacjami o śledzeniu przesyłki i danymi kontaktowymi kierowcy przewoźnika.
  • W przypadku tej metody dostawy wymagana jest opłata z góry za zamówienie, płatność za pobraniem nie jest dostępna u przewoźnika.
  • Podczas składania zamówienia należy podać swój numer telefonu,  kierowca skontaktuje się z Tobą w dniu dostawy w celu ustalenia przybliżonej godziny dostawy.
  • Jeśli dostawa nie powiedzie się, zalecamy skontaktowanie się z przewoźnikiem w celu ustalenia nowej daty dostawy.
  • Przewoźnik podejmie jeszcze jedną próbę doręczenia następnego dnia roboczego, a jeśli przesyłka nie zostanie doręczona, zostanie automatycznie zwrócona do nas.
  • W przypadku zamówienia dodatkowych produktów lub wielu sztuk oznaczonych symbolem samochodu, opłata za wysyłkę zostanie naliczona tylko raz.
DHL

DHL

od 69,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W dniu nadania przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem nadania oraz linkiem do śledzenia przesyłki. Aktualnie, link będzie aktywny dopiero, gdy paczka zostanie zeskanowana w polskim oddziale kuriera.
  • Możliwość dostarczenia przesyłek o wadze do 31,5 kg i/lub ich sumy wymiarów (długość + szerokość + wysokość) nie przekracza 300 cm.
  • Otrzymasz wiadomości SMS od kuriera: jedną w dniu nadania paczki, oraz drugą w dniu dostawy. W przypadku podania adresu e-mail otrzymasz wiadomości e-mail od DHL: w dniu, kiedy przesyłka zostanie wysłana (zeskanowana), dzień przed planowanym dostarczeniem przesyłki, oraz potwierdzenie odbioru przesyłki.
  • Jeśli kurier Cię nie zastanie, zostawi awizo, a przesyłkę doręczy do punktu DHL POP w najbliższej okolicy, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 2 kolejne dni kalendarzowe lub do konkretnie wskazanego na awizo punktu POP (np. ciężka paczka). Jeśli nie odbierzesz przesyłki osobiście, kolejnego dnia roboczego kurier będzie próbował po raz drugi doręczyć przesyłkę. Przez 2 dni kalendarzowe po drugiej nieudanej próbie doręczenia, będzie można odebrać przesyłkę w DHL POP. Adres również będzie na awizo. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.
Specjalny transport nietypowych przesyłek

Specjalny transport nietypowych przesyłek

Gratis lub od 38,99 zł za pobraniem dodatkowo 6,99 zł
zobacz szczegóły ukryj szczegóły
  • W przypadku, kiedy parametrom przesyłki nie odpowiada żadny ze standardowo oferowanych przewoźników, wybierzemy dla Ciebie tę najlepszą kombinację.
  • W dzień doręczenia zostaniesz poinformowany za pomocą SMS lub e-maila.
feedback
NEWSLETTER
WASZA OPINIA

Nie przegap naszych nowości i specjalnych ofert.

Zarejestruj się na na otrzymywanie naszego newslettera a o wszystkim dowiesz się pierwszy.

Wyraź swoją opinię!

Zamknąć