Menu

Regulamin reklamacyjny

Klient może wykorzystać okres do zastosowania prawa wypływającego z odpowiedzialności za wady sprzedanych produktów, wynoszący 24 miesiące od otrzymania towaru.

Jak postępować w przypadku reklamacji

  • Reklamację składa osoba zamawiająca towar. W przesłanej reklamacji podaj swój numer telefonu lub adres e-mail w celu szybkiego kontaktu w razie ewentualnych niejasności.
  • Aby złożyć reklamację, najlepiej skorzystaj z formularza on-line, który jest dostępny po zalogowaniu się na swoje konto w szczególe każdego zamówienia (zakładka „Moje zamówienia“). Formularz pojawi się po wyborze Reklamacja. Formularz posiada już wszystkie potrzebne informacje z zamówienia. Po wybraniu tej opcji natychmiast wyślemy do Ciebie potwierdzenie zgłoszenia reklamacji.
  • Jeżeli nie chcesz zalogować się, możesz pobrać ten formularz, który należy wydrukować i wypełnić ręcznie.
  • W przypadku reklamacji wadliwego/niedziałającego produktu, który można naprawić, produkt zostanie przekazany do serwisu w celu sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Jeżeli nie będzie możliwości usunięcia wady, naprawy produktu, prosimy o podanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
  • W przypadku innego rodzaju towaru prosimy o podanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
  • W przypadku wymiany uszkodzonego towaru z kompletu (tzn. z kilku sztuk w opakowaniu), skontaktuj się z nami przez reklamacje@4home.pl w celu uzyskania informacji, jak postępować dalej. Odnosi się to również do sytuacji, w której produkt składa się z kilku części, a uszkodzona została np. tylko jedna z nich.
  • Towar wyślij bezzwłocznie Pocztą Polską na adres: 4home – REKLAMACJE, UP14 Jelenia Góra, Sygietyńskiego 8, 58-508 Jelenia Góra.
  • Towar wyślij najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Użyty już towar lub część ze zestawu odpowiednio zapakuj i zabezpiecz.
  • Do paczki włóż również wydruk formularza Reklamacja, ewentualnie dołącz prosty list z potrzebnymi danymi.
  • Paczkę wyślij jako przesyłkę poleconą. Potwierdzenie nadania zachowaj jako dowód wysyłki. Nie wysyłaj paczki za pobraniem. W ten sposób wysłana paczka nie zostanie odebrana.
  • Adres do reklamacji:
    4home - REKLAMACJE
    UP14 Jelenia Góra
    Sygietyńskiego 8
    58-508 Jelenia Góra
  • Dział Obsługi Klienta:

Rozpatrywanie reklamacji

  • Reklamacje są rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie, termin ustawowy udzielenia odpowiedzi wynosi 14 dni. Okres ten rozpoczyna się od daty dostarczenia przesyłki.
  • W przypadku uznanego roszczenia o wymianę towaru koszty za wysyłkę ponosi nasza spółka. W przypadku wyboru zwrotu pieniędzy, środki zostaną przekazane przelewem bankowym lub na żądanie przekazem pocztowym.

Jak postępować w przypadku uszkodzenia towaru przez kuriera

  • Dostarczony towar należy dokładnie sprawdzić już podczas odbierania go od kuriera. Przesyłki, która wykazuje ślady uszkodzenia nie odbieraj.
  • Jeżeli towar jest uszkodzony, choć opakowanie pozostało nienaruszone, niezwłocznie poinformuj nas o tym, dzwoniąc na +48 717 121 384. Pod tym numerem skontaktuj się z nami również w przypadku jakichkolwiek pytań czy niejasności.
action banner
feedback
NEWSLETTER
WASZA OPINIA

Nie przegap naszych nowości i specjalnych ofert.

Zarejestruj się na na otrzymywanie naszego newslettera a o wszystkim dowiesz się pierwszy.

Wyraź swoją opinię!

Zamknąć