Menu

Regulamin reklamacyjny

Klient ma możliwość wykorzystania okresu do zastosowania prawa z odpowiedzialności za wady sprzedanych przedmiotów, w okresie 24 miesięcy od otrzymania towaru.

Jak postępować w przypadku reklamacji

  • Towar reklamuje osoba zamawiająca towar. W przesłanej reklamacji należy podać swój numer telefonu lub adres e-mail w celu szybkiego kontaktu w przypadku ewentualnych niejasności.
  • Towar należy wysłać z obustronnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który stanowi dolną część dowodu sprzedaży lub z listem przewodnim, wraz z dokładnym opisem wady.
    • W przypadku reklamacji wadliwego/niedziałającego produktu, który można naprawić, produkt zostanie przekazany do serwisu do sprawdzenia i ewentualnej naprawy. Jeżeli nie będzie można usunąć wady, naprawić produktu, prosimy o podanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
    • W przypadku innego rodzaju towaru prosimy o podanie preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).
    • W przypadku wymiany uszkodzonego towaru z zestawu (tzn. z kilku sztuk w opakowaniu), należy skontaktować się z nami info@4home.pl w celu uzyskania informacji, jak postępować dalej. Odnosi się to również do sytuacji, w której produkt składa się z kilku elementów, a uszkodzony został tylko jeden.
  • Towar należy wysłać najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Użyty już towar lub część ze zestawu należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć.
  • Paczkę należy wysłać przesyłką poleconą, a dowód nadania zachować jako potwierdzenie o wysłaniu. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem. Nie mamy możliwości odbioru w ten sposób wysłanych paczek.
  • Adres do przesyłania reklamacji:
    4home, a.s.
    UP14 Jelenia Góra
    Sygietyńskiego 8
    58-508 Jelenia Góra
  • Przesyłki prosimy przesyłać wyłącznie za pomocą Poczty Polskiej. Inny sposób doręczenia przesyłek na adres nie jest możliwy. Dziękujemy za zrozumienie.
  • Kontakty:
    Centrum obsługi klienta: +48 717 121 384
    Pytania: info@4home.pl

Rozpatrywanie reklamacji

  • Reklamacje są rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie, napóźniej jednak w ustawowym teminie 30 dni. Okres ten rozpoczyna się od daty dostarczenia przesyłki. W przypadku towaru reklamowanego w punktach sprzedaży, okres rozpoczyna się od daty przekazania towaru do reklamacji.
  • W przypadku uznanego roszczenia o wymianę towaru, koszty za przesyłkę ponosi nasza spółka. W przypadku wyboru zwrotu pieniędzy, zostaną one wysłane przelewem bankowym lub na żądanie przekazem pocztowym.

Jak postępować w przypadku uszkodzenia towaru przez kuriera

  • Dostarczony towar należy dokładnie sprawdzić już podczas odbierania go od kuriera. Przesyłki, która wykazuje ślady uszkodzenia nie przyjmować.
  • Jeżeli towar jest uszkodzony, choć opakowanie pozostało nienaruszone, należy o tym niezwłocznie powiadomić firmę kurierską lub naszą spółkę.
  • Poczta Polska:
    należy powiadomić o uszkodzeniu osobiście w dzień doręczenia na jakiejkolwiek placówce pocztowej. Infolinia: +48 801 333 444 - dla telefonów stacjonarnych, +48 438 420 600 - dla telefonów komórkowych.
  • DPD:
    reklamację należy złożyć w Dziale Reklamacji DPD Polska poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie DPD. Możliwy jest również kontakt telefoniczny pod numerem: +48 225 775 510.
  • InPost (paczkomaty):
    reklamację można zgłosić bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
    Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji. Infolinia: +48 801 400 100 - dla telefonów stacjonarnych, +48 722 444 000 - dla telefonów komórkowych.
  • W razie pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem +48 717 121 384.
action banner
feedback
NEWSLETTER
WASZA OPINIA

Nie przegap naszych nowości i specjalnych ofert.

Zarejestruj się na na otrzymywanie naszego newslettera a o wszystkim dowiesz się pierwszy.

Wyraź swoją opinię!

Zamknąć