Zasady ochrony prywatności na 4home.cz

4home.pl dostosowujemy do Ciebie. Na podstawie Twojego zachowania na stronie używamy plików cookies w celu personalizacji jej zawartości oraz wyświetlania odpowiednich ofert i produktów. Klikając przycisk „Rozumiem”, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies do wyświetlania ukierunkowanych reklam w sieciach reklamowych na innych stronach internetowych. Możesz dostosować personalizację i reklamy ukierunkowane w dowolnym momencie w Ustawieniach prywatności

Program lojalnościowy Przyjemniaczki - regulamin

Na tej stronie znajdziesz Regulamin programu lojalnościowego Przyjemniaczki. Wierzymy, że Regulamin pomoże rozwiać wątpliwości i odpowiedzieć na pytania w przypadku, że nie będziesz wiedział, co robić. Jeżeli jednak nie znajdziesz w nim odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, nr telefonu 717 121 384.

  1. Program lojalnościowy Przyjemniaczki
  2. Rejestracja i uczestnictwo w programie lojalnościowym Przyjemniaczki
  3. Uzyskanie Przyjemniaczków (punktów)
  4. Strata Przyjemniaczków (punktów)
  5. Stan konta programu lojalnościowego Przyjemniaczki
  6. Zasady działania programu lojalnościowego Przyjemniaczki
  7. Czerpanie Przyjemniaczków (punktów)
  8. Wygaśnięcie ważności Przyjemniaczków (punktów)
  9. Przedłużenie ważności Przyjemniaczków (punktów)
  10. Ochrona danych osobowych
  11. Postanowienia ogólne

Program lojalnościowy Przyjemniaczki

Przyjemniaczki to program lojalnościowy dla klientów spółki 4home, a.s., w ramach którego klient może po spełnieniu ustalonych warunków uzyskać punkty lojalnościowe. Uzyskane punkty można wykorzystać przy kolejnych zakupach na www.4home.pl według aktualnych możliwości wykorzystania.

Rejestracja i uczestnictwo w programie lojalnościowym Przyjemniaczki

Uczestnictwo w programie lojalnościowym Przyjemniaczki jest bezpłatne, a uczestnikiem staje się automatycznie każdy klient domeny 4Home. Wstępnym warunkiem jest założenie konta klienta, czyli zarejestrowanie się lub dokonanie zakupów. Uczestnik programu może zażądać zakończenia członkostwa.

Uzyskanie Przyjemniaczków (punktów)

  • Za każde dokonane zakupy na www.4home.pl klient otrzyma odpowiednią ilość Przyjemniaczków (dalej w tekście tylko punktów) na swoje konto punktowe. Wartości punktów, które są otrzymywane poprzez zakupy konkretnego produktu (towarów) są widoczne przy każdym produkcie. Wartości te są stanowione przez 4home, a.s.
  • Spółka 4home, a.s. zastrzega sobie prawo do określenia towaru oraz konkretnego ustalenia indywidualnej wartości punktowej dla produktu (towarów), którego kupno będzie powodowało przydzielenie punktów w ramach programu, do zmiany wartości punktowej w przedziale czasowym lub ewentualne ograniczenie na określony czas.
  • Punkty zostaną zapisane użytkownikowi na konto programu lojalnościowego zaraz po wysłaniu zamówienia, ale będą nieaktywne przez 20 dni i nie będzie można ich czerpać. Po 20 dniach punkty się automatycznie aktywują.
  • Kolejną możliwością uzyskania punktów jest udzielenie opinii do zakupionego produktu. Wartość punktów za udzieloną opinię stanowi 4home, a.s. Wartość ta jest taka sama dla wszystkich ocenianych produktów. Spółka 4home, a.s. zastrzega sobie prawo do określenia wartości punktowej, jej zmiany w przedziale czasowym lub ewentualne ograniczenie na określony czas.
  • Klient zostaje zawsze poinformowany przed wprowadzeniem opinii o ilości punktów, które otrzyma za daną ocenę. Wartość punktowa nie zależy od wprowadzonego komentarza ani od tego, czy jest on pozytywny lub negatywny. Punkty zapisane na konto programu lojalnościowego za opinię towarów są od razu aktywne.

Strata Przyjemniaczków (punktów)

Strata punktów może mieć miejsce w następujących przypadkach:

  • W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta w terminie ustawowym. W takim przypadku z konta zostaną odliczone punkty uzyskane podczas zakupu produktów, u których następuje odstąpienie od umowy.
  • Podczas anulowania jeszcze niewysłanego zamówienia lub jego części. W takim przypadku z konta zostaną odliczone punkty uzyskane podczas złożenia zamówienia produktów, które zostały następnie anulowane przez klienta jeszcze przed wysyłką zamówienia.
  • 4home, a.s. zastrzega sobie prawo do niedołączenia punktów na konto lub odliczenia ich z konta, jeżeli:
    • zostały uzyskane niezgodnie z niniejszymi zasadami
    • zostały uzyskane niezgodnie z zasadami dobrego zachowania (zwłaszcza, jeżeli nie pokrywają się z zakupami lub w przypadku nadużycia konta punktowego przez osobę inną niż ta, która się zarejestrowana)
    • zostały uzyskane przez pomyłkę lub w wyniku błędu systemowego
    • w chwili zgonu członka klubu/zarejestrowanego klienta
    • kiedy właściciel konta nadużył mechanizmu i wygód programu
    • organizator udzielił zarejestrowanemu klientowi innych wygód związanych ze zrealizowaną transakcją
    • z innych ważnych powodów

Stan konta programu lojalnościowego Przyjemniaczki

Klient jest informowany o stanie swojego konta oraz dacie aktywacji uzyskanych punktów w e-mailu potwierdzającym zamówienie oraz w e-mailu z informacją o wysłaniu towaru.

Aktualny stan konta Przyjemniaczków można również zawsze sprawdzić, logując się na swoje konto na www.4home.pl w sekcji „Moje konto”, ewentualnie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta, nr telefonu 717 121 384 lub wysyłając e-mail na servis@4home.pl.

Zasady działania programu lojalnościowego Przyjemniaczki

Kupując towar na www.4home.pl, klient uzyskuje Przyjemniaczki (punkty). Punkty te następnie może zamienić na rabat, który wykorzysta podczas kolejnych zakupów z uwzględnieniem warunków ustalonych przez 4home, a.s. Punkty można również wykorzystać do uzyskania prezentu z uwzględnieniem warunków ustalonych przez 4home, a.s. Rabat lub prezent można wymienić tylko za punkty, które są aktywne w trakcie realizacji wymiany.

Czerpanie Przyjemniaczków (punktów)

  • Klient może czerpać aktywne punkty w formie wymiany za rabat do zamówienia (zakupów) lub wymiany za prezent (premię).
  • Przegląd ważnych rabatów oraz prezentów (premii) dostępnych dla klienta z uwzględnieniem stanu konta oraz aktywnych punktów jest do dyspozycji na www.4home.pl, w sekcji „Moje konto”.
  • Klient przed wyborem rabatu lub premii ma do dyspozycji informację o ilości punktów potrzebnych do wymiany za daną premię lub rabat.

Wygaśnięcie ważności Przyjemniaczków (punktów)

4home, a.s. zastrzega sobie prawo do określenia czasu, po którym punkty stracą swoją ważność (staną się nieważnymi). Klient jest informowany o dacie utraty ważności punktów za zakupy drogą e-mailową, ponadto ma możliwość sprawdzenia aktualnego stanu konta z punktami wraz z informacją o wygaśnięciu ważności po zalogowaniu się na swoim koncie na www.4home.pl, ewentualnie może skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 4home, a.s., nr telefonu 717 121 384 lub wysłać e-mail na adres servis@4home.pl.

Przedłużenie ważności Przyjemniaczków (punktów)

Klient może przedłużyć ważność punktów, którym zbliża się termin wygaśnięcia ważności, robiąc kolejne zakupy na www.4home.pl.

4home, a.s zastrzega sobie prawo do określenia okresu przedłużenia tych punktów.

Ochrona danych osobowych

  • Osoba, która staje się uczestnikiem programu lojalnościowego Przyjemniaczki, spełnia warunki wejścia do programu, tworząc swoje konto klienta na www.4home.pl. W ten sposób udziela spółce 4home, a.s. na czas nieokreślony zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów handlowych i marketingowych oraz akceptacji z Regulaminem sklepu.
  • Ochrona danych osobowych w programie lojalnościowym Przyjemniaczki podlega Regulaminowi sklepu, rozdz. 9.

4home, a.s. jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo danych osobowych. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można kiedykolwiek odwołać. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne.

Postanowienia ogólne

  • Wszelkie prawa zarejestrowanych klientów wynikające z programu lojalnościowego Przyjemniaczki są niezbywalne i wygasają w przypadku zgonu zarejestrowanego klienta, jeżeli klientem jest osoba fizyczna lub rozwiązaniem zarejestrowanego klienta, który jest osobą prawną, bez prawnego następcy. Przez zgon lub zanik zarejestrowanego klienta bez prawnego następcy ważność tracą również punkty uzyskane w ramach programu. Punkty te są niezbywalne. Uzyskane punkty oraz wszelkie prawa wypływające z programu nie mogą być przedmiotem prawa dziedzicznego.
  • 4home, a.s. zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszych Zasad, jak również zawartości, zwłaszcza prawo do zmiany wartości punktowej produktu, wartości punktowej za opinię produktu (np. w przypadku dewaluacji waluty, zmiany kosztów związanych z funkcjonowaniem programu lojalnościowego Przyjemniaczki i innej siły wyższej). Organizator będzie informował uczestników programu lojalnościowego Przyjemniaczki o dokonanych zmianach drogą e-mailową lub za pośrednictwem stron internetowych.
  • Program lojalnościowy Przyjemniaczki został przygotowany z zamiarem długotrwałego funkcjonowania. 4home, a.s. jednak zastrzega sobie prawo kiedykolwiek jednostronnie zakończyć program lojalnościowy. Zakończenie programu w określonym terminie zostanie ogłoszone przez organizatora na stronach internetowych www.4home.pl lub e-mailem wszystkim uczestnikom programu lojalnościowego Przyjemniaczki minimalnie jeden miesiąc kalendarzowy przed dniem zakończenia programu. Po terminie zakończenia programu nie będą dalej zapisywane na konta kolejne punkty za zakupy produktów ani ich opinię.
  • Uczestnikami programu lojalnościowego Przyjemniaczki nie mogą być pracownicy spółki 4home, a.s.
  • Niniejsze zasady wchodzą w życie dnia 8.6.2016 r.
action banner
feedback
NEWSLETTER
WASZA OPINIA

Nie przegap naszych nowości i specjalnych ofert.

Zarejestruj się na na otrzymywanie naszego newslettera a o wszystkim dowiesz się pierwszy.

Wyraź swoją opinię!

Zamknąć