Drodzy Klienci,
chcielibyśmy złagodzić obecną trudną sytuację, w której wszyscy się znaleźliśmy. W chwili obecnej działamy w warunkach bez ograniczeń, jesteśmy w kontakcie z dostawcami i przewoźnikami oraz dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom najlepszą obsługę.
Zalecamy zamawianie przesyłek do domu z przedpłatą, aby jak najbardziej chronić siebie i kurierów, którzy dostarczają przesyłki. Sytuację cały czas kontrolujemy, a o wszelkich zmianach mogących wpłynąć na naszą działalność i dostawę paczek będziemy natychmiast powiadamiać. W przypadku późniejszego doręczenia prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, aktualnie otrzymujemy bardzo dużo zamówień.
Uważaj, bądź ostrożny i, jeśli to możliwe, pozostań w zaciszu własnego domu. Jesteśmy tu dla Ciebie!
OBECNIE
18 marca 16:30 - Wasze zadowolenie i zaufanie do naszych usług jest dla nas kluczowe. Dlatego, oraz biorąc pod uwagę obecną trudną sytuację, przedłużamy termin do ewentualnego zwrotu towarów do 60 dni.